Trött som en Gnu

...eller något annat djur som verkligen är super trött. 
 
Det kommer bli de längasta två veckorna i mitt liv. Jag går och lägger mig i tid, ca vid 10.00 men varje dag när klockan ringer så känns det som att jag bara vill stänga av den. Jag är lite av ett morgon freak....sover inte så tungt så jag vaknar utan några problem. Men inte på senaste tiden. Jesus. Let it end soon. 
 
Igår var ännu en jäkelig dag som övertygade mig att jag gjorde rätt beslut.
 
Kuro är nere på första planet i huset nu. Hon kissade för första gången i allmänna lådan. Framsteg. 
 
Akio har bestämt att vi ska ut och äta här: http://sites.citycheers.com/BennigansSC på fredag. 
Fråga mig inte varför. Jag tror ha försöker uppmuntra mig samtidigt som han får sig sin beloved Fish and Chips. 
Förra helgen var vi också ute och åt (något vi faktiskt inte gör på fredagar) och sen blev det väldigt rosslig Karaoke. Fun. 
 
JOBB TIME!
Margaretha Hjertstedt
2015-01-23 @ 11:42:06

Det blir säkert ett trevligt ställe att tillbringa fredagskvällen på! Trevlig Helg!
Här går det på rätt håll, men sakta, sakta....;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Karinology

Smått & Gott från San Jose.

RSS 2.0