Fredag med halsont

De började igår vid 3 tiden. Halsont. När jag kom hem och efter jag duschat så var jag febrig. Vaknar och är likadan. Buuuuu. 
 
Iris har bokat bord och bjudit in Susan & Jun till Benningans. Jag hoppas jag orkar ikväll.
Kuro blir hämtad på söndag. Det blir lite tråkigt utan henne. Hon kommer och säger godnatt varje kväll. Kryper under täcket och kurar ihop sig till en liten boll. Shasta följer henne med stora ögon och ser till att hon inte kommer allt förnära. 
 
Igår kom en produktionsarbetare fram och frågade om jag verkligen ska sluta. Hon kramade om mig och sa att jag inte fick sluta. Det värmde...men det gör det svårt också. Alla har stöttat mig på ett eller annat sätt. Några frågar om de ska lämna referenser på linkedIn och många vill gärna att jag ska använda dem som referenser. 
Det känns underbart att veta att jag inte hade fel och dessa människor är mer vänner än arbetskamrater. 
 
Weekend project...byta glödlampa i badrummet. Låter enkelt men inte i USA där man har en glödlampa inbyggt i en fläktmojäng. 
 
Ha en trevlig fredag! 
 
Margaretha Hjertstedt
2015-01-25 @ 20:18:10

Äsch, ingen konst att byta glödlampa....inte för Dig!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Karinology

Smått & Gott från San Jose.

RSS 2.0