Done and Done

 
Jag gjorde det...igår sa jag upp mig. Jag emailade snälla säljkillen eftersom de är på tradeshows och reser runt. 
Han ringde 1.5 timmar senare och vi pratade....men han förstod. Han förstod precis och helt plötsligt pratade vi om vad han borde göra istället för att jobba på vårt jobb. Konstigt hur det kan bli. 
Hur som helst så hann jag inte berätta för bokförningsdamen....så det blir till att göra idag....om hon kommer till kontoret. Hon kör sina egna tider just nu och sa inte ens hejdå när hon stack. 
 
Men ändå...jag gjorde det. Sista dagen är 28 Jan.
 
Tack för allt stöd ! 
Lisa
2015-01-16 @ 18:03:02
URL: http://lamadjur.blogg.se

Gjorde du helt rätt i! Bra jobbat. :)

Margaretha Hjertstedt
2015-01-17 @ 11:43:24

BRAVO!!!!!!!!!!!
"Kommer tid kommer råd".....säger ett gammalt ordspråk -gäller säkert för dig också! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Karinology

Smått & Gott från San Jose.

RSS 2.0