Glad Lucia

Så har det då hänt. Jag har blivit med iPhone vilket gör det mycket lättare att blogga... Något jag inte gjort alls på senaste tiden. 

Idag är det julparty med jobb som gäller.  Min chef hade ett nervsammanbrott förra veckan så nu fick jag ta över organiseringen. Hade behövt hjälp av Syrran här. Det får gå som det går. Det enda jag måste köpa nu är 24 flaskor vin och 12 flaskor läsk.

I onsdags tog Akio med mig till min första basketboll match. Mycket amerikansk. Vi vann dock så yay! 




Min julstämning infann sig inte förrän igår. Min arbetskamrat tog med sig valpar som var en dag gamla.


 
De var så smååååååå! Nu ska jag till posten och hämta en julklapp från Japan. Ha en fin Lucia på er alla! 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Karinology

Smått & Gott från San Jose.

RSS 2.0